אבי בניהו: "מצער שנתניהו ולפיד עושים סיבוב פוליטי על נושא ביטחוני"

    אסתי פלד 1 Comment on אבי בניהו: "מצער שנתניהו ולפיד עושים סיבוב פוליטי על נושא ביטחוני"

    האסטרטג אבי בניהו במהדורה המרכזית: "אנחנו במערכת בחירות חמישית, בארבע מהן נתניהו לא הצליח להגיע לרוב. נקודה. יש לא מעט אנשים בימין שלא מתחברים לנתניהו וחסר להם בית פוליטי; עוד יכולים להיות איחודים ושינויים אבל אנחנו תקועים בתיקו פוליטי נוראי"

    צילום: פלאש 90
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האסטרטג אבי בניהו שוחח הערב (שני) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית, והתייחס לפגישת העדכון הביטחונית של לפיד ונתניהו והמאבק על התמונה. "יש פה שני צדדים שנמצאים בבחירות ועושים סיבוב פוליטי בהאשמות הדדיות. וזה מצער כי אם יש נושא אחד שכולם מסכימים עליו זה שאסור לאפשר לאיראן להגיע לפצצה".

    לדבריו "הדברים צריכים להיות סמויים מהעין. לא אהבתי את מה שלפיד אמר ולא את מה שנתניהו אמר, לא את ההתעקשות על התמונה ולא את ההפחדה של נתניהו. חרפה לשניהם".

    בהמשך הריאיון אמר: "אנחנו במערכת בחירות חמישית, בארבע מהן נתניהו לא הצליח להגיע לרוב. נקודה. יש לא מעט אנשים בימין שלא מתחברים לנתניהו וחסר להם בית פוליטי; עוד יכולים להיות איחודים ושינויים אבל אנחנו תקועים בתיקו פוליטי נוראי".

    הוא הוסיף: "ותיקי הליכוד לא יצבעו לנתניהו אלא כנראה לגנץ שהוא אדם שורשי, מסורתי. אבל עוד מוקדם, יכולים לקרות דברים עד סגירת הרשימות. ראיתי שנתניהו הבטיח לסמוטריץ' ובן גביר שלא תהיה ממשלה בלעדיהם וצחקתי. בינתיים שקד לא עוברת. נתניהו מתקשה להגיע אפילו ל-60. אני במקום שקד הייתי פורש ומחכה בצד במקום להתבזות בלא לעבור את אחוז החסימה. יכול להיות שהיא בונה על שריון מנתניהו שיחשוש שהיא לא תעבור".



    1 תגובות

    מיין תגובות